torsdag 3. januar 2013

Min første prøvelse......

I går hadde jeg min første "shoppeprøvelse". Jeg skulle på jobb og tok trikken som jeg pleier. Denne dagen var det 12 trikken, som tar seg en svipptur nedom Akerbrygge, på sin vei til Majorstuen. Jeg elsker å ta trikken! Den er ikke særlig hurtig, men koselig, varmt og man får en liten sightseeing rundt i Oslo på vei til jobben. Da vi nærmet oss Jernbanetorget dukket prøøøøvelsen opp, den bestod av butikkvinduer med skiltene: SALG, HALV PRIS......I fjor på denne tiden hadde det kriblet i kroppen.....mon tro hvilke røverkjøp jeg kunne finne. Jeg ville ha gledet meg hele dagen ved tanken på butikkrunden jeg skulle ha etter jeg fikk fri på jobb. Skulle jeg starte på HM, lagt turen innom Kid også avslutte med Indiska kanskje? Jeg hadde sikkert funnet mange skatter, som jeg overhode ikke trengte, og vært glad og fornøyd, helt til jeg så det overfylte kleskapet mitt.
I år skjedde ingen av de tingene. Jeg kjente på et suuuuug i magen ved tanken på at jeg ikke skulle shoppe, også lukket jeg rett og slett øynene til jeg var langt forbi de værste fristelsene. Etter jobben dro jeg hjem, lommboka var like full og kleskapet ikke et plagg fullere enn det var da jeg dro i dag morges.
Ellers kan jeg fortelle at jeg kastet Ellos katalogen uten å åpne den, og at min kjære sier at det store kleskjedene kommer til å sende torpedoer på døra fordi jeg har fått meg meg 9 flott jenter som ikke skal shoppe på et år.....hi hi.

Jeg har klart det i tre dager allerede, bare 362 to go......<3

We can do it!

Klem fra Lena

1 kommentar:

  1. Dette klarer vi....Jeg har akkurat sett i Ellos katalogen og selvfølgelig var det mye fint,men det gikk bra...Har også funnet flere bukser jeg skal reparere i helgen.....:)

    SvarSlett